Zadaj pytanie.

Jak zamawiać?

  1. Aby zamówić produkt należy z listy lub na podstronie produktu kliknąć w przycisk "zamawiam" by dodać go do koszyka. Produkty na wagę zawierają 2 lub 3 opcje wagowe np. "cena za 0,5 kg, cena za 1 kg". Wybór opcji wagowej zmienia cenę produktu dodawanego do koszyka.  W koszyku wystarczy wprowadzić ilość wybranego produktu, a następnie kliknąć w przycisk "zamawiam", by przejść do kolejnego kroku - czyli sprawdzenia lokalizacji po kodzie pocztowymi i wyboru terminu dostawy.

  2. Wpisanie kodu pocztowego i nacisnięcie przycisku "sprawdź" spowoduje wyświetlenie ceny transportu. (W obrębie Krakowa i okolic transport jest bezpłatny, ale dopuszczamy niebawem rozszerzenie zasięgu o kolejną strefę - płatną). Wybranie daty dostawy i nacisnięcie przycisku "przejdź do wyboru płatności" pozwoli przejść do finalizacji zakupu.

  3. Po przejściu do 3 kroku zamówienia należy wprowadzić adres dostawy oraz dane zamawiającego umożliwiające potwierdzenie zamówienia. Należy zaakceptować regulamin i zgodę na przetwarzarzanie danych osobowych w ramach obsługi zamówienia,  a następnie nacisnąć przycisk Wyślij.
    Po wysłaniu zamówienia widoczne jest jego podsumowanie i link do wybranego systemu płatności. Opłacasz zamówienie.  Na adres email wprowadzony w formularzu wysyłamy potwierdzenie dokonania zamówienia, a potwierdzenie Twojej płatności z systemu Przelewy24 automatycznie wysyłane jest do naszego sklepu.

  4. Opłacone zamówienia do kwoty nie mniejszej niz 30 zł netto potwierdzone przez nas do godziny 9:00, realizujmy w tym samym dniu.  Zamówienia złozone po godz. 9.00 realizujemy w następnym dniu roboczym. Wyjątkiem są sytuacje kiedy ilość przyjętych zamówień nie pozwala na realizacje kolejnych dla danego terminu. System w trakcie zamawiania sugeruje możliwe kolejne 2-3 daty realizacji dostaw. Zamówienia są obsługiwane w dni robocze od poniedziałku do piątku.

  5. Dostawy specjalistycznym transportem (chłodnią) pod adres wskazany w zamówieniu realizowane są od poniedziałku do piątku w godz. 10-18. 

  • przelewy.jpg

    Jak postąpić gdy proces płatności zostaje przerwany.

    Jeśli w trakcie finalizowania zamówienia wybrana została płatnośc online i z jakiegos powodu proces został przerwany, należy wrócić do statusu zamówienia (w potwierdzeniu email lub po zalogowaniu się do "Strefy klienta"), a nastepnie ponownie klinąć w link do płatności. Link ten jest widoczny w statusie zamówienia do czasu pomyślego sfinalizowania transakcji. 

  • transportalb_copy.jpg

    Zasięg naszego transportu

    Obsługujemy cały Kraków i lokalizacje do 30 km w obrębie Krakowa. W trakcie zamawiania możesz sprawdzić, czy Twoja lokalizacja, wg jej kodu pocztowego, jest przez nas obsługiwana. Zapraszamy też do zapoznania się z listą miejscowości, które są w zasięgu naszego transportu.

  • Nie wiesz co dzieje się z twoim zamówieniem?

    Jeśli chcesz porozmawiać na temat zamówienia i szybko uzyskać informację odwiedź nasz profil FB i wyślij do nas wiadomość z FB Messengera lub zaloguj się w Strefie Klienta i skorzystaj z komunikatora (Moje wiadomości).

  • Dodaj link do:
  • facebook.com
© Hurtownia Albert Fresh 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone
CMS by Quick.Cart design: grafiQa.pl